Advanced Search
Now showing items 1-10 of 30
Store brand and national brand promotion attitudes antecedents
(Elsevier, 2011)
Innovation and business research in Latin America: an overview
(Elsevier, 2014)
Endowment effect in latin america: experimental evidence
(Universidad de Chile. Facultad de Economía y Negocios, 2017)
Logo Selection and Modification Guidelines: an empirical international validation in Chile
(Universidad de Chile. Facultad de Economía y Negocios, 2007)
Hacia una Estrategia País para Chile: Como Recuperar y Potenciar Nuestra Competitividad
(Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2000)
Using expert judgments to rank 45 Latin American business journals
(Fundacao Getulio Vargas, 2016)
Brand Personality in Chile: a combined emic-etic approach
(Universidad de Chile. Facultad de Economía y Negocios, 2010)
Panorama Competitivo Mundial 2003: Logros y Desafíos para Chile
(Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2003)
Informe de Competitividad Mundial 2000: Alcances para Chile
(Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2000)