Show simple item record

Professor Advisordc.contributor.advisorSilva Aguila, Manuel es_CL
Authordc.contributor.authorJohnson Mardones, Daniel es_CL
Staff editordc.contributor.editorFacultad de Ciencias Socialeses_CL
Staff editordc.contributor.editorEducaciónes_CL
Admission datedc.date.accessioned2012-09-12T18:26:23Z
Available datedc.date.available2012-09-12T18:26:23Z
Publication datedc.date.issued2010es_CL
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/105842
Lenguagedc.language.isoeses_CL
Publisherdc.publisherUniversidad de Chilees_CL
Type of licensedc.rightsJohnson Mardones, Daniel.es_CL
Keywordsdc.subjectEducaciónes_CL
Keywordsdc.subjectInvestigación educativaes_CL
Keywordsdc.subjectIdentidad culturales_CL
Keywordsdc.subjectProfesores de historia Formación profesional Chile.es_CL
Títulodc.titleIdentidad y formación docente de los profesores de historia principiantes. Un enfoque biográfico narrativo
Document typedc.typeTesis


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record