Show simple item record

Professor Advisordc.contributor.advisorLepe Muñoz, Juan
Authordc.contributor.authorDurán Sanzana, Katherine 
Admission datedc.date.accessioned2017-03-27T16:01:23Z
Available datedc.date.available2017-03-27T16:01:23Z
Publication datedc.date.issued2016
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/143308
General notedc.descriptionMemoria para optar al título de Diseñadora Gráficaes_ES
Lenguagedc.language.isoeses_ES
Publisherdc.publisherUniversidad de Chilees_ES
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile*
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/*
Keywordsdc.subjectMarca (Marketing)es_ES
Keywordsdc.subjectComunicación visuales_ES
Títulodc.titleGlass Box: análisis crítico de una primera experiencia de marca en el ejercicio independiente, para la construcción de un modelo metodológicoes_ES
Document typedc.typeTesis
Catalogueruchile.catalogadoreeres_ES
Departmentuchile.departamentoDepartamento de Diseñoes_ES
Facultyuchile.facultadFacultad de Arquitectura y Urbanismoes_ES


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile