Show simple item record

Professor Guidedc.contributor.advisorAntezana Barrios, Lorena
Authordc.contributor.authorMera Konrad, Tamara Andrea 
Authordc.contributor.authorRojas Gutiérrez, Tamara Andrea 
Admission datedc.date.accessioned2018-08-03T16:08:22Z
Available datedc.date.available2018-08-03T16:08:22Z
Publication datedc.date.issued2018-03
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/150648
General notedc.descriptionMemoria para optar al título de periodistaes_ES
Abstractdc.description.abstractReportaje que busca ahondar en el impacto de la red social Instagram como medio publicitario en el mundo de la moda femenina.es_ES
Lenguagedc.language.isoeses_ES
Publisherdc.publisherUniversidad de Chilees_ES
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile*
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/*
Keywordsdc.subjectinstagrames_ES
Keywordsdc.subjectpublicidades_ES
Keywordsdc.subjectredes socialeses_ES
Keywordsdc.subjectreportajees_ES
Keywordsdc.subjectmodaes_ES
Títulodc.titleInstagram: una nueva plataforma publicitariaes_ES
Document typedc.typeTesises_ES
Catalogueruchile.catalogadorggdes_ES
Departmentuchile.departamentoEscuela de Periodismoes_ES
Facultyuchile.facultadInstituto de la Comunicación e Imagenes_ES


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile