Show simple item record

Professor Guidedc.contributor.advisorSáez Baeza, Chiara
Authordc.contributor.authorEspinoza Vargas, Carlos 
Authordc.contributor.authorNavarro Ruiz, David 
Admission datedc.date.accessioned2019-09-10T15:25:16Z
Available datedc.date.available2019-09-10T15:25:16Z
Publication datedc.date.issued2016-03
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/170823
General notedc.descriptionMemoria para optar al título de Periodistaes_ES
Lenguagedc.language.isoeses_ES
Publisherdc.publisherUniversidad de Chilees_ES
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile*
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/*
Keywordsdc.subjectFútboles_ES
Keywordsdc.subjectAudienciases_ES
Keywordsdc.subjectTelevisiónes_ES
Keywordsdc.subjectNegocioes_ES
Keywordsdc.subjectEspectáculoes_ES
Títulodc.titleFútbol chileno y televisión, el negocio que socavó a la práctica culturales_ES
Document typedc.typeTesises_ES
Catalogueruchile.catalogadorggdes_ES
Departmentuchile.departamentoEscuela de Periodismoes_ES
Facultyuchile.facultadInstituto de la Comunicación e Imagenes_ES


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile