Show simple item record

Authordc.contributor.authorGómez Moya, Cristián
Admission datedc.date.accessioned2022-12-13T15:26:58Z
Available datedc.date.available2022-12-13T15:26:58Z
Publication datedc.date.issued2018-11
Cita de ítemdc.identifier.citation[Cuatro treintaitrés] no.1 (nov. 2018), pp. 22-33es_ES
Identifierdc.identifier.issn2452-4735
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/189726
General notedc.descriptionEste artículo es parte de la investigación “Hegemonía y Visualidad (1987/2017). Documento de arte” (FONDART Nacional, nº 409564)es_ES
Lenguagedc.language.isoeses_ES
Publisherdc.publisherUniversidad de Chile, Facultad de Artes, Departamento de Artes Visualeses_ES
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
Sourcedc.source[Cuatro treintaitrés]es_ES
Títulodc.titleMy form and forcefield : políticas del afecto en Gramsci monument de Thomas Hirschhornes_ES
Document typedc.typeArtículo de revistaes_ES
dc.description.versiondc.description.versionVersión publicada - versión final del editores_ES
dcterms.accessRightsdcterms.accessRightsAcceso abiertoes_ES
Catalogueruchile.catalogadorvbres_ES


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States