Show simple item record

Professor Advisordc.contributor.advisorOrellana, Myriam
Authordc.contributor.authorCorrales Araya, Patricia
Admission datedc.date.accessioned2024-10-04T17:01:47Z
Available datedc.date.available2024-10-04T17:01:47Z
Publication datedc.date.issued1994
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/201331
Lenguagedc.language.isoeses_ES
Publisherdc.publisherUniversidad de Chilees_ES
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
Keywordsdc.subjectRelaciones públicases_ES
Keywordsdc.subjectPeriodismoes_ES
Keywordsdc.subjectComunicación organizacionales_ES
Keywordsdc.subjectEmpresaes_ES
Títulodc.titleCampañas comunicacionales: un nuevo campo para el periodistaes_ES
Document typedc.typeTesises_ES
dc.description.versiondc.description.versionVersión original del autores_ES
dcterms.accessRightsdcterms.accessRightsAcceso abiertoes_ES
Catalogueruchile.catalogadorggdes_ES
Departmentuchile.departamentoEscuela de Periodismoes_ES
Facultyuchile.facultadFacultad de Comunicación e Imagenes_ES
uchile.carrerauchile.carreraPeriodismoes_ES
uchile.gradoacademicouchile.gradoacademicoLicenciadoes_ES
uchile.notadetesisuchile.notadetesisMemoria para optar al título de Periodistaes_ES


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States