Show simple item record

Authordc.contributor.authorBarría Jara, Mauricio Adrián 
Admission datedc.date.accessioned2014-07-14T19:52:04Z
Available datedc.date.available2014-07-14T19:52:04Z
Publication datedc.date.issued2011
Cita de ítemdc.identifier.citationAISTHESIS Nº 49 (2011): 192-204en_US
Identifierdc.identifier.issn0568-3939
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/118408
Abstractdc.description.abstractEl presente texto se propone analizar los conceptos de aura y técnica en Walter Benjamin, contrastándolos con las posiciones de Martin Heidegger, para pensar la imbricación de la obra de arte con el problema de la historia y la verdad.en_US
Lenguagedc.language.isoesen_US
Publisherdc.publisherPontificia Universidad Católica de Chile, Instituto de Estéticaen_US
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile*
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/*
Keywordsdc.subjectAuraen_US
Títulodc.titleLa producción de un desaparecimiento. Verdad, aura y técnica en Walter Benjaminen_US
Title in another languagedc.title.alternativeThe Production of a Disappearance. Truth, aura, and technique in Walter Benjaminen_US
Document typedc.typeArtículo de revista


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile