Show simple item record

Authordc.contributor.authorSobrero, Viviana 
Admission datedc.date.accessioned2018-08-16T19:17:46Z
Available datedc.date.available2018-08-16T19:17:46Z
Publication datedc.date.issued2018
Cita de ítemdc.identifier.citationRevista Chilena de Pediatría-Chile Volumen: 89 Número: 1 Páginas: 7-9es_ES
Identifierdc.identifier.other10.4067/S0370-41062018000100007
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/151034
Lenguagedc.language.isoeses_ES
Publisherdc.publisherSociedad Chilena de Pediatríaes_ES
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile*
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/*
Sourcedc.sourceRevista Chilena de Pediatría-Chilees_ES
Títulodc.titleHacia una docencia inclusiva en la Educación Superior: La investigación sobre la propia práctica docente como herramienta de transformaciónes_ES
Title in another languagedc.title.alternativeTowards an inclusive teaching in higher education: Analysis of one’s own teaching practice as an improvement tooles_ES
Document typedc.typeArtículo de revista
Catalogueruchile.catalogadorrgfes_ES
Indexationuchile.indexArtículo de publicación ISIes_ES


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile