Show simple item record

Authordc.contributor.authorGorichon, Solange
Authordc.contributor.authorSalas, Macarena
Authordc.contributor.authorAraos, María José
Authordc.contributor.authorYáñez, Mariluz
Authordc.contributor.authorRojas-Murphy, Andrés
Authordc.contributor.authorJara-Chandía, Geraldine
Admission datedc.date.accessioned2022-12-27T14:00:44Z
Available datedc.date.available2022-12-27T14:00:44Z
Publication datedc.date.issued2020
Identifierdc.identifier.issn0718-4565
Identifierdc.identifier.issn0717-4004
Identifierdc.identifier.other10.31619/caledu.n52.824
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/190664
Lenguagedc.language.isoen
Publisherdc.publisherConsejo Nacional de Educacion
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/
Títulodc.titlePrácticas de mentoría para la inducción de docentes principiantes: análisis de cuatro casos chilenos al inicio del proceso
Document typedc.typeArtículo de revista
Catalogueruchile.catalogadorSCOPUS
Indexationuchile.indexArtículo de publicación ISI
Indexationuchile.indexArtículo de publicación SCOPUS
Indexationuchile.indexArtículo de publicación SCIELO
uchile.cosechauchile.cosechaSI


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile