Show simple item record

Authordc.contributor.authorAlfaro, Jorge Eduardo
Authordc.contributor.authorFernández, Valeria Herrera
Admission datedc.date.accessioned2022-12-27T14:00:49Z
Available datedc.date.available2022-12-27T14:00:49Z
Publication datedc.date.issued2020
Identifierdc.identifier.issn1809449X
Identifierdc.identifier.issn14132478
Identifierdc.identifier.other10.1590/s1413-24782020250030
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/190689
Lenguagedc.language.isoen
Publisherdc.publisherRevista Brasileira de Educacaorbe@anped.org.br
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/
Sourcedc.sourceRevista Brasileira de Educacao
Títulodc.titleThe recognition of differences as a basis for inclusive education: Assessment as barrier at teacher speech El reconocimiento de las diferencias como fundamento para la educación inclusiva: La evaluación como barrera en el discurso docente
Document typedc.typeArtículo de revista
Catalogueruchile.catalogadorSCOPUS
Indexationuchile.indexArtículo de publicación ISI
Indexationuchile.indexArtículo de publicación SCOPUS
Indexationuchile.indexArtículo de publicación SCIELO
uchile.cosechauchile.cosechaSI


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile