Show simple item record

Authordc.contributor.authorNovoa Green, Patricio 
Admission datedc.date.accessioned2016-08-23T19:02:56Z
Available datedc.date.available2016-08-23T19:02:56Z
Publication datedc.date.issued1999
Cita de ítemdc.identifier.citationLenguas Modernas No. 26-27, 1999-2000. Pág. 271-276en_US
Identifierdc.identifier.issn0716-0542
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/140215
General notedc.descriptionReseña de libro: Rosamond Mitchell y Florence Myles. Second Language Learning Theories. Londres: Arnold. 1998, ix + 228 páginasen_US
General notedc.descriptionArtículo de publicación Scopus
Lenguagedc.language.isoesen_US
Publisherdc.publisherUniversidad de Chile, Facultad de Filosofía y Humanidadesen_US
Type of licensedc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Chile*
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/*
Títulodc.titleSecond Language Learning Theoriesen_US
Document typedc.typeArtículo de revista


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Chile
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Chile