Comunidades Profesionales de Aprendizaje (CPA): Una Revisión Teórica para la Gestión Directiva y el Logro del Liderazgo Pedagógico en las Escuelas del Siglo XXI
Author
dc.contributor.author
Catalán Cueto, Juan Pablo
Author
dc.contributor.author
Villalobos Lara, Raquel
Author
dc.contributor.author
Muñoz Urtubia, Carolina Estrella
Admission date
dc.date.accessioned
2022-12-27T13:59:41Z
Available date
dc.date.available
2022-12-27T13:59:41Z
Publication date
dc.date.issued
2020
Cita de ítem
dc.identifier.citation
Fronteiras: Journal of Social,Technological and Environmental Science v.9, n.3, set.-dez. 2020 • p. 462-477
Comunidades Profesionales de Aprendizaje (CPA): Una Revisión Teórica para la Gestión Directiva y el Logro del Liderazgo Pedagógico en las Escuelas del Siglo XXI
Title in another language
dc.title.alternative
Professional learning communities (cpa): A theoretical review for directive management and achievement of pedagogical leadership in schools of the 21st century