Advanced Search
Now showing items 1-10 of 30
Brand Personality in Chile: a combined emic-etic approach
(Universidad de Chile. Facultad de Economía y Negocios, 2010)
Hacia una Estrategia País para Chile: Como Recuperar y Potenciar Nuestra Competitividad
(Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2000)
Logo Selection and Modification Guidelines: an empirical international validation in Chile
(Universidad de Chile. Facultad de Economía y Negocios, 2007)
Using expert judgments to rank 45 Latin American business journals
(Fundacao Getulio Vargas, 2016)
Store brand and national brand promotion attitudes antecedents
(Elsevier, 2011)
Innovation and business research in Latin America: an overview
(Elsevier, 2014)
Panorama Competitivo Mundial 2003: Logros y Desafíos para Chile
(Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2003)
Extender o no Extender la Marca: Resolviendo el Dilema
(Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2006)
¿Sigue Siendo Chile un País Competitivo?
(Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2006)