Show simple item record

Authordc.contributor.authorApip Gautier, Alfredo Marcelo 
Admission datedc.date.accessioned2014-12-11T19:41:16Z
Available datedc.date.available2014-12-11T19:41:16Z
Publication datedc.date.issued2006
Cita de ítemdc.identifier.citationDe Arquitectura No. 14 (2006): 46-49en_US
Identifierdc.identifier.otherDOI: 10.5354/0719-5427.2006.28254
Identifierdc.identifier.urihttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/117899
Abstractdc.description.abstractLa objetivización de la evaluación en la docencia del “taller de arquitectura” es importante para formar al alumno no sólo en lo disciplinar sino también en lo personal. El siguiente artículo contiene una experiencia docente al respecto.en_US
Lenguagedc.language.isoesen_US
Publisherdc.publisherUniversidad de Chileen_US
Type of licensedc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile*
Link to Licensedc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/cl/*
Keywordsdc.subjectReforma de pregradoen_US
Títulodc.titleEvaluación-Autoevaluación-Coevaluación: Innovaciones en la docencia de talleren_US
Title in another languagedc.title.alternativeEvaluation-Self Evaluation-Co Evaluation: Innovations in the teaching of architectureen_US
Document typedc.typeArtículo de revista


Files in this item

Icon

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Chile