About
Contact
Help
Sending publications
How to publish
Advanced Search
Search 
  •   Home
  • Facultad de Economía y Negocios
  • Search
  •   Home
  • Facultad de Economía y Negocios
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse byCommunities and CollectionsDateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityDateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login to my accountRegister

Discover

AuthorManzur Mobarec, Enrique (5)Olavarrieta Soto, Sergio (5)Hidalgo Campos, Pedro (4)Mendoza Henríquez, Miguel (3)Buscaglia Fernández, Stefano Francisco Eduardo (2)Aceituno Romero, Mabel (1)Acuña Soto, Daniela Paz (1)Aedo C., Francisco (1)Aguilar, Analiz (1)Aguilera, Rodrigo (1)... View MoreSubject
Marketing (274)
Plan de marketing (131)Consumidores (34)Comercialización (16)Redes sociales (14)Medio ambiente (12)Publicidad (10)Compras (8)Turismo (8)Marca (Marketing) (7)... View MoreDate Issued2020 - 2023 (98)2010 - 2019 (157)2000 - 2009 (19)Document typeTesis (255)Artículo de revista (17)Libro (1)Otro (1)
Biblioteca Digital - Universidad de Chile
Revistas Chilenas
Repositorios Latinoamericanos
Tesis LatinoAmericanas
Tesis chilenas
Related linksRegistry of Open Access RepositoriesOpenDOARGoogle scholarCOREBASE
My Account
Login to my accountRegister

Advanced Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 274

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Artículountranslated
Precio Unitario: Un Difícil Comienzo 
Manzur Mobarec, Enrique; Carrasco M., Jenifer; Cortés M., Andrés; Jara P., Aldo de la (Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2004)
Artículountranslated
¿Porqué tiene Valor su Marca para los Consumidores? Imágenes del Ránking de Marcas 2002 
Olavarrieta Soto, Sergio (Director Comite Editorial: Sergio Olavarrietar, 2002)
Artículountranslated
Cómo Medir el Retorno de la Inversión en Actividades de Marketing 
Schultz E., Don; Mendoza Henríquez, Miguel (Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2002)
Artículountranslated
¿Como Crear Marcas de Valor? 
Olavarrieta Soto, Sergio (Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2000)
Artículountranslated
Impacto de la Televisión y la Publicidad en los Niños 
Manzur Mobarec, Enrique; Dell'Oro A., Soledad; Hudson A., Soledad; Vial L., Soledad (Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2002)
Artículountranslated
¿Qué debemos descartar o rescatar de las modas, la publicidad y el Buzz? 
Olavarrieta Soto, Sergio (Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2003)
Artículountranslated
En Busca de la Felicidad 
Mendoza Henríquez, Miguel (Director Comite Editorial: Sergio Olavarrieta, 2003)
Tesisuntranslated
“Misperception en la gestión del inventario : Análisis de los problemas en la atención visual para la toma de decisiones gerenciales” 
Becerra Rodríguez, Tania Esmeralda (Universidad de Chile, 2023)
Tesisuntranslated
Efectos de la credibilidad de la fuente del etiquetado sustentable sobre actitudes Hedónico-Utilitarias 
Elgueta Gonzalez, Bastian (Universidad de Chile, 2023)
Tesisuntranslated
Librería monomarca de instrumentos de escritura 
Correa Pohl, Rodrigo; Damiano Díaz, Carlo (Universidad de Chile, 2017)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 28
xmlui.footer.title
31 participating institutions
More than 73,000 publications
More than 110,000 topics
More than 75,000 authors
Published in the repository
  • How to publish
  • Definitions
  • Copyright
  • Frequent questions
Documents
  • Dating Guide
  • Thesis authorization
  • Document authorization
  • How to prepare a thesis (PDF)
Services
  • Digital library
  • Chilean academic journals portal
  • Latin American Repository Network
  • Latin American theses
  • Chilean theses
Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
Universidad de Chile

© 2020 DSpace
  • Access my account