About
Contact
Help
Sending publications
How to publish
Advanced Search
View Item 
  •   Home
  • Facultad de Ciencias Sociales
  • Tesis Pregrado
  • View Item
  •   Home
  • Facultad de Ciencias Sociales
  • Tesis Pregrado
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse byCommunities and CollectionsDateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionDateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login to my accountRegister
Biblioteca Digital - Universidad de Chile
Revistas Chilenas
Repositorios Latinoamericanos
Tesis LatinoAmericanas
Tesis chilenas
Related linksRegistry of Open Access RepositoriesOpenDOARGoogle scholarCOREBASE
My Account
Login to my accountRegister

La Diversidad en el Aula. Construcción de significados que otorgan los profesores, de Educación Parvularia, Enseñanza Básica y de Enseñanza Media, al trabajo con la diversidad, en una escuela municipal de la comuna de La Región Metropolitana

Tesis
Thumbnail
Open/Download
Iconblanco_p.pdf (754.6Kb)
Publication date
2008
Metadata
Show full item record
Cómo citar
Llaña Mena, Mónica
Cómo citar
La Diversidad en el Aula. Construcción de significados que otorgan los profesores, de Educación Parvularia, Enseñanza Básica y de Enseñanza Media, al trabajo con la diversidad, en una escuela municipal de la comuna de La Región Metropolitana
.
Copiar
Cerrar

Author
  • Blanco Vargas, Pamela Margarita;
Professor Advisor
  • Llaña Mena, Mónica;
Identifier
URI: https://repositorio.uchile.cl/handle/2250/106653
Collections
  • Tesis Pregrado

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Tesisuntranslated
    Integración curricular de tecnologías de la información y la comunicación en el nivel de educación parvularia 
    Moreno Catalán, Verónica (Universidad de Chile, 2009)
  • Tesisuntranslated
    Los significados que se otorga al fracaso escolar en el contexto de las experiencias y expectativas de los ... 
    Navarro Gómez, Jorge Nelson (Universidad de Chile, 2009)
  • Tesisuntranslated
    Leer para Aprender: Aplicación de Estrategias Metacognitivas para Incrementar la Comprensión Lectora en ... 
    Caicedo Herrera, Liliana (Universidad de Chile, 2007)
xmlui.footer.title
31 participating institutions
More than 73,000 publications
More than 110,000 topics
More than 75,000 authors
Published in the repository
  • How to publish
  • Definitions
  • Copyright
  • Frequent questions
Documents
  • Dating Guide
  • Thesis authorization
  • Document authorization
  • How to prepare a thesis (PDF)
Services
  • Digital library
  • Chilean academic journals portal
  • Latin American Repository Network
  • Latin American theses
  • Chilean theses
Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
Universidad de Chile

© 2020 DSpace
  • Access my account