Advanced Search
Now showing items 1-10 of 31
Characteristics and attitudes of small-scale vegetable farmers in Chile
(Universidad Federal de Santa María, Brasil, 2020)
Comercialización y marketing de productos de origen caprino
(Editorial Universitaria, 2011)
Olive oil and the millennial generation in Chile. What do these consumers consider when buying this product?
(Universidad Nacional de Cuyo, 2020)
Guía para el desarrollo de productos derivados de la agricultura para el valle de Choapa: aspectos de comercialización, adaptación y agregación de valor para la venta (envasado y etiquetado).
(Universidad de Chile, Facultad de Ciencias Agronómicas, 2016)
Perfiles basados en actitudes hacia los programas de apoyo público de microempresarios rurales de la zona central de Chile
(Universidad Nacional de Cuyo, Facultad Ciencias Agrarías, 2016)
Segmentación del consumidor de vino orgánico en Talca, Chile
(Pearson Educación, 2013)
Including risk in economic feasibility analysis: a stochastic simulation model for blueberry investment decisions in Chile
(Soc. Brasileira Fruticultura, 2015)
Marketing chilean wine domestically. Comparing wine sales at supermarkets and specialty wine shops
(Wine Appreciation Guild, 2014)
"Country of origin" effect and ethnocentrism in food purchase in Southern Chile
(Universidad Nacional de Cuyo, 2017)
Dietary restraint and self-discrepancy in male university students
(Elsevier, 2016)